قیمت باتری ۷۴ آمپر کارپیل در کرج | خدمات گارانتی | مشاوره تلفنی

قیمت باتری ۷۴ آمپر کارپیل در کرج | خدمات گارانتی | مشاوره تلفنی

باطری ۷۴ آمپر کارپیل

مشخصات باتری ۷۴ آمپر کارپیل

باتری خودرویی 74 آمپر کارپیل با کد محصول C-57410 در سایز استاندارد L3 در گروه کارخانجات آکو باتری تولید شده است. باطری کارپیل 74 آمپر خودرو از تکنولوژی ساخت اکسپند متال بهره می برد. این تکنولوژی از کشورهای آلمان، ترکیه و چین گرفته شده است و دارای گارانتی 15ماه برای محصولات برند کارپیل است.

باتری 74 آمپر خودرو  برای انواع خودروهای نیسان، مانند قشقایی، سرانزا، رونیز، ماکسیما، مورانو، انواع خودروهای رنو مانند سفران، مگان، کولیوس، لتیتود، داستر، فلوئنس، کپچر مدل های خودرو چری مانند تیگو 7، تیگو 5، ماشین دنا و همچنین پژو پارس، پژو 405، زانتیا و … قابل استفاده است.

از ویژگی های باطری 74 آمپر کارپیل می توان به مورادی مانند سرعت شارژ پذیری بالا، قدرت استارت زنی مناسب، بهره مندی از تگنولوژی SMF طول عمر بالا، تکنولوژی ساخت اکسپند و دانش فنی نام برد. تکنولوژی این باطری های ماشین از کشورهای آلمان، ترکیه و چین گرفته می شود؛ همچنین در فرآیند تولید آن از به روزترین ماشین آلات استفاده می شودبرای خودروهایی که دارای سیستم‌‌‌ های صوتی حرفه ای، لامپ‌‌‌ های زنون و مصرف برق بیشتر هستند، پیشنهاد می شود که از باتری‌‌‌ های 74 آمپر برند کارپیل به جای 66 آمپر استفاده کنند.

این باطری خودرو قابل استفاده برای انواع پژو پارس، پژو 405 و وانت آریسان است. باتری های شرکت آکوباتری، با طول عمر مصرف بالای دو و نیم سال و گارانتی بین 12 تا 15 ماهه در شهر های گرم و شهر های معتدل، توانایی پاسخگویی به نیاز مصرف کننده را دارد. باتری خودرو های پژو 405 و سمند به دلیل فعالیت در ناوگان تاکسیرانی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. این خودرو ها بدلیل مصرف بسیار زیاد از سیستم برق و استارت خود، می توانند از این باتری ها استفاده کنند. مدل 74 آمپر ساعت این شرکت دوره عمر طولانی مدتی برای مصرف دارد.

باتری های آکو باتری با بهره گیری از تکنولوژی اکسپند متال در دسته باتری های سیلد و بدون نیاز به نگهداری Maintenance Free(SMF) می باشد. همچنین محصولات تولیدی این شرکت دارای چشمی یا Magic Eye می باشند که وضعیت باتری را در3 رنگ سبز به معنی سالم ، سفید به معنی عمر باتری تمام شده و مشکی به معنی باتری دِشارژ شده و نیاز به شارژ می باشد، وضعیت باتری را برای مصرف کننده مشخص می کند.

قیمت باتری ۷۴ آمپر کارپیل در کرج 

بستگی به تورم قیمت باتری ها متغیر میباشد برای اطلاع از قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید

گارانتی باتری ۷۴ آمپر کارپیل در کرج

با تماس تلفنی با ما نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش اشجع باتری در کرج را به شما معرفی میکنیم

خرید باتری ۷۴ آمپر کارپیل در کرج

ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه اشجع باتری در شهر کرج، باتری خودرو شما را به تمام سطح شهر استان البرز کرج به صورت رایگان ارسال خواهیم کرد ..

مرکز اصلی پخش باتری در استان البرز

آدرس دفتر مرکزی: البرز – کرج – گوهردشت – خیابان داریوش – نبش قاعم 2

ساعت کار: تمام ساعات شبانه روز در تمام ایام حتی ایام تعطیل

شماره تماس وپژه پیشنهادات: 09122615482

شماره تماس ویژه در هر ساعت از شبانه روز امداد باتری کرج

09122634174

قیمت انواع باتری ۷۴ آمپر در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد آسانسور