قیمت باتری ۷۴ آمپر اتمیک | سپاهان باتری کرج

قیمت باتری ۷۴ آمپر اتمیک | سپاهان باتری کرج

باطری ۷۴ آمپر اتمیک در کرج

مشخصات باتری ۷۴ آمپر اتمیک سپاهان باطری

باتری اتمیک ثبات و پایداری را برای خودرو به همراه دارد. برند اتمیک با دارا بودن سابقه ای بلند‌مدت در صنعت باتری، در هر شرایطی با اولین استارت روشن می‌شود و اطمینان و قابل اتکا بودن را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می آورد. باتری اتمیک جزء اولین‌ برندهای باتری در بازار ایران، اولین تولید کننده باتری سیلد در بازار داخل و به عنوان قدیمی ترین برند باتری‌های خودرویی مطرح است. این برند برای افرادی طراحی شده است که همواره در زندگی به دنبال اطمینان خاطر هستند و آسایش خود و خانواده را جزء اولویت‌های زندگی قرار داده‌اند.

باتری ۷۴ آمپر اتمیک مناسب چه خودروهایی هستش؟

باتری ۷۴ آمپر مورد استفاده در خودرو های نیسان مانند قشقایی، سرانزا، رونیز، ماکسیما، مورانو، انواع خودروهای رنو مانند سفران، مگان، کولیوس، لنیتود، داستر، فلوئنس، مدل های خودرو چری مانند تیگو 7، تیگو 5، ماشین دنا و همچنین پژو 405، زانتیا و …  است.

مشخصات باتری ۷۴ آمپر اتمیک

باتری ۷۴ آمپر محصول تولیدی نیروگستران خراسان باتری ازجمله محصولات بدون نیاز به نگهداری میباشد. به همین خاطر امکان نشت مایع در این نوع باتری‌ها وجود ندارد . برای کنترل این نوع باتری ها میتوان از نشانگر چشمی باتری استفاده نمود .

قیمت باتری ۷۴ آمپر اتمیک در کرج 

بستگی به تورم قیمت باتری ها متغیر میباشد برای اطلاع از قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید

گارانتی باتری ۷۴ آمپر اتمیک در کرج 

با تماس تلفنی با ما نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش سپاهان باتری در کرج را به شما معرفی میکنیم

خرید باتری ۷۴ آمپر اتمیک در کرج 

مرکز اصلی پخش باتری در استان البرز

ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه سپاهان باتری در شهر کرج، باتری خودرو شما را به تمام سطح شهر استان البرز کرج به صورت رایگان ارسال خواهیم کرد ..

مرکز اصلی پخش باتری در استان البرز

قیمت انواع باتری ۷۴ آمپر در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد آسانسور