قیمت باتری ۷۰ آمپر کارپیل در کرج | قطب مخالف و موافق

قیمت باتری ۷۰ آمپر کارپیل در کرج | قطب مخالف و موافق

باطری ۷۰ آمپر کارپیل

مشخصات باتری ۷۰ آمپر کارپیل

باتری خودرو 70 آمپر ساده کارپیل با کد محصول C-701D26R در سایز استاندارد D26 (باتری 70 آمپر در 2 مدل ساده و معکوس تولید می شود) در گروه کارخانجات آکو باتری تولید شده است. باتری خودرو  70  آمپر بلند-معممولی یکی از انواع باطری های 70 آمپر برند کارپیل محصول کمپانی آکو باتری است. این باتری ماشین به دلیل داشتن دو مدل ساده و معکوس بر روی طیف گسترده ای از محصولات خودرویی قابل استفاده است و همچنین موارد استفاده بسیار زیادی بر روی خودروهای تولید داخل، تولید کره جنوبی، تولید ژاپن و تولید کشورهای شرق اروپا را دارد. بنابراین باتری های 70 آمپر می توانند از مهمترین محصولات  باتری ماشین تولید شده در هر کارخانه ای قرار بگیرند. این باتری ماشین گزینه مناسبی برای خودروهای چینی که معمولاً نوع باتری مصرفی آنها خاص و متفاوت با دیگر خودروها می‌باشد از قبیل: ام وی ام X33، جک S5، بی وای دی S6، بی وای دی S7 و همچنین وانت زامیاد می باشد. باتری های 70 آمپر تولید شده در کمپانی آکوباتریبه دلیل بالا بودن جریان راه اندازی بالا یا cca  و همچنین طول عمر بالا بر روی انواع خودروهای جک تیگو 5، تیگو 7 و … قابلیت استفاده دارند. این باتری ها در نوع ساده خود بر روی خودروی جک که از خودروهای چینی پرطرفدار کشور ما است، مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین کمپانی آکو باتری با توجه به داشتن قراردادی با شرکت کرمان موتور، باتری های 70 آمپر را برای خودروهای تولیدی آن کارخانه در نوع جک S5، که از پر طرفدارترین مدل های ایران است، تولید و ارائه می کند.

باتری ماشین کارپیل 70 آمپر، بدلیل مصرف خاص برای خودروهای چینی میتواند مورد بهره برداری قرار گیرد. باتری 70 آمپر در خودرو های ام وی ام X33، جک S5، بی وای دی S6، بی وای دی S7 و همچنین وانت زامیاد قابل استفاده است.

باتری‌های خودرویی آکو باتری با بهره گیری از سافت اکسپند متال در دسته باتری های سیلد و بدون نیاز به نگهداری Maintenance Free (SMF) می‌باشد. همچنین باتری های خودرویی تولیدی این شرکت دارای چشمی یا Magic Eye می باشند که وضعیت باطری ماشین را در 3 رنگ سبز به معنی سالم ، سفید به معنی عمر باتری تمام شده و مشکی به معنی باتری دِشارژ شده و نیاز به شارژ را برای مصرف کننده مشخص می کند.

قیمت باتری ۷۰ آمپر کارپیل در کرج 

بستگی به تورم قیمت باتری ها متغیر میباشد برای اطلاع از قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید

گارانتی باتری ۷۰ آمپر کارپیل در کرج

با تماس تلفنی با ما نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش اشجع باتری در کرج را به شما معرفی میکنیم

خرید باتری ۷۰ آمپر کارپیل در کرج

ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه اشجع باتری در شهر کرج، باتری خودرو شما را به تمام سطح شهر استان البرز کرج به صورت رایگان ارسال خواهیم کرد ..

مرکز اصلی پخش باتری در استان البرز

آدرس دفتر مرکزی: البرز – کرج – گوهردشت – خیابان داریوش – نبش قاعم 2

ساعت کار: تمام ساعات شبانه روز در تمام ایام حتی ایام تعطیل

شماره تماس وپژه پیشنهادات: 09122615482

شماره تماس ویژه در هر ساعت از شبانه روز امداد باتری کرج

09122634174

قیمت انواع باتری ۷۰ آمپر در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد آسانسور